Support

Telefon +47 55 92 58 90   (Bergen og Oslo)
Telefon +47 74 04 45 09   (Midt-Norge)

Helpdesk Bergen og Oslo: support@tele-com.no

Helpdesk Midt-Norge: tcmn@tele-com.no

Vi har siden 1989 opparbeidet oss spesialkompetanse innenfor drift av taleservere, mobil og datakommunikasjon. Tele-Com Bergen har tilgjengelige ressurser 24/7/365 og har et eget beredskapslager tilgjengelig for deg.

 

Standard SLA-avtale

Vi følger IKT Norge sitt rammeverk for SLA-avtaler, og kan tilby ulike SLA nivå tilpasset kundens behov.

SLA perioder:

  • Alle hverdager kl 08 – 16
  • Alle hverdager kl 08 – 21
  • 24/7/365

Responsavtale

En Responsavtale betyr at du som kunde har tilgang til vårt ressurssenter for IKT i henhold til avtalefestet service og drift imellom dere som kunde og oss som leverandør.

 

For fjernsupport: